Λίγα λόγια για μένα!


νοβελΕδώ είμαι κι εγώ! Μια νέα συγγραφέας που προσπαθεί να βρει τον δρόμο της στην συγγραφή μυθιστορημάτων αναζητώντας ταυτόχρονα ένα άσπρο φως στην έκδοση των βιβλίων της…

Γιατί η έκδοση βιβλίων θυμίζει ένα σκοτεινό, κλειστοφοβικό τούνελ! Τόσο κλειστοφοβικό που όσο το διασχίζεις στενεύει όλο και περισσότερο όπου αν μπει κανείς, δύσκολα βγαίνει! Η έξοδος είναι μια κρυφή λίθος ανάμεσα στις χιλιάδες που διακοσμούν το τούνελ και για να την βρει κανείς, θα πρέπει να ψάξει πολύ… να αγωνιστεί… να ματώσει τον εγωισμό του… Και κάποια στιγμή, εκεί που θα είναι έτοιμος να παρατήσει τα όπλα γιατί οι πληγές στα όνειρά του έχουν γίνει τόσο βαθιές… εκεί που το αίμα απ’ τις πληγές αναβλύζει σαν ξεχασμένο τρεχούμενο νερό , με τέτοια ορμή που πληγώνει την αξιοπρέπεια του… εκεί που η όρασή του έχει θολώσει από τα καυτά δάκρυα… εκεί… κάποια στιγμή… απλώνει το χέρι του κι αγγίζει την μαγική έξοδο.  Νομίζει πως έφτασε στο τέλος.  Αλλά δεν είναι έτσι… Ξεπέρασε το πρώτο εμπόδιο.  Να διασχίσει το κλειστοφοβικό τούνελ και να βγει έξω.

Τα εμπόδια όμως συνεχίζονται.  Μόλις ο νέος  εκκολαπτόμενος ή μάλλον «wannabe» συγγραφέας, σπρώξει την λίθο, ένα εκτυφλωτικό φως τον κάνει να κλείσει τα μάτια του. Τον τυφλώνει αντί να τον οδηγεί.  Πονάει! Κι αυτό δεν είναι σωστό… Και  τότε, λες και με την βοήθεια κάποιου χρονοδιακόπτη, το φως κλείνει απότομα κι ανάβει στην θέση του ένα άλλο πιο απαλό φως, γλυκό προκαλώντας τον να το εξερευνήσει.

Μα τότε, κάνει ένα βήμα να το πλησιάσει κι ακούει ένα εκκωφαντικό κρακ.  Τόσο δυνατό που χάνει για λίγες στιγμές την ακοή του! Ταυτόχρονα, νιώθει έναν οξύ πόνο στα πέλματά του.  Χαμηλώνει το βλέμμα κι ανακαλύπτει πως τα πόδια του είναι γυμνά! Σκύβει να ελέγξει τα πέλματά του και διαπιστώνει πως έχουν βυθιστεί σ’ ένα παχύρρευστο, πορφυρό υγρό.  Αίμα! Έχουν ματώσει! Τον πιάνει πανικός και τότε παρατηρεί πως τα γυμνά πέλματά του στέκονται πάνω σε χιλιάδες κομμάτια! Θρύψαλα! Χιλιάδες κοφτερά κι επικίνδυνα θρύψαλα απλώνονται μπροστά του σαν μονοπάτι.

Βλέπει έναν βράχο και κάθεται πάνω του.  Κάνει μια κίνηση με τα χέρια του και μαζεύει όλα τα θρύψαλα κι αρχίζει να τα κολλά μεταξύ τους.  Ένα – ένα κομμάτι τα ενώνει σαν παζλ.  Ένα κομμάτι κι ο πόνος του λιγοστεύει… Άλλο ένα και γίνεται ακόμα λιγότερος… Συνεχίζει αγνοώντας πως όσο συνεχίζει, οι πληγές του επουλώνονται και το αίμα εξαφανίζεται σιγά – σιγά.  Ώσπου μένει ένα τελευταίο κομμάτι και το κολλά κι αυτό και τότε….

Διαπιστώνει πως όλα αυτά τα χιλιάδες κομμάτια ήταν η καρδιά του που είχε γίνει θρύψαλα από τον πόνο! Ποδοπάτησε την ίδια του την καρδιά και πληγώθηκε! Το μεγάλο κενό μέσα του μόλις αρχίζει και το νιώθει.  Μαζεύει με προσοχή την καρδιά του και την βάζει στην θέση της.  Και τότε ξανανιώνει.  Ο πόνος έφυγε και τότε βλέπει πως εκείνο το γλυκό φως τον είχε πλησιάσει.. εκείνο του έδειξε τα κομμάτια του και τον βοήθησε να τα μαζέψει.

Τα κατάφερε! Βρήκε αυτό που έψαχνε.  Μετά από τόσο πολύ πόνο, κόπο κι εμπόδια την λύση την βρήκε!

Αυτόν τον εφιάλτη βιώνει κάθε νέος συγγραφέας που το όνειρό του είναι να δει το βιβλίο του στα ράφια των βιβλιοπωλείων, αλλά την σημερινή εποχή η έκδοση του βιβλίου του από εκδοτικό οίκο είναι από δύσκολο έως ακατόρθωτο.

Έτσι κι εγώ! Αφού πέρασα όλον αυτόν τον δύσκολο δρόμο μόνη μου, βρήκα την λύση.  Την λύση της αυτοέκδοσης.  Κι είμαι πάλι δυνατή! Ελπίζω ξανά! Κι επιμένω! Επιμένω να εκπληρώσω τα όνειρά μου όπως θέλω εγώ! Με όποιον τρόπο θέλω εγώ! Μην αφήνοντας κανέναν να με εμποδίσει, να μου κομματιάσει τα όνειρα, να κάνει ξανά θρύψαλα την καρδιά μου….

Τώρα, εγώ είμαι ο αρχηγός κι ο εαυτός μου μ’ ακολουθεί.  Εγώ είμαι ο εκδότης κι «εκείνος» ο συγγραφέας.  Δεν έχω κανέναν από πάνω μου.  Εγώ ορίζω.  Εγώ αποφασίζω για μένα! Από την δημιουργία του εξωφύλλου έως την διάταξη των σελίδων.  Κι οποιαδήποτε άλλη ενέργεια χρειάζεται για την έκδοση ενός βιβλίου.

Τα βιβλία μου απευθύνονται κυρίως σε εκείνους που προτιμούν τα μυθιστορήματα μυστηρίου και τα ψυχολογικά θρίλερ.  Ο λόγος μου χαρακτηρίζεται από ευθύτητα και οι περιγραφές μου είναι ωμές με σκόρπια συναισθηματικά ξεσπάσματα…

Μαρία Δαμιανάκου

About Μαρία Δαμιανάκου

I'm a writer. I write novels. Είμαι συγγραφέας. Γράφω μυθιστορήματα.

Posted on Αύγουστος 18, 2014, in Λίγα λόγια για μένα! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Σχόλια.

  1. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!!! Μπράβο σου που τόλμησες την αυτοέκδοση, το σκέφτομαι κι εγώ πολύ σοβαρά πλέον γιατί το να συνεργαστείς με Εκδοτικό Οίκο στις μέρες φαντάζει τέλειως άπιαστο όνειρο! Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!! 🙂

    Μου αρέσει!

    • Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ! Έχεις δίκιο πως εδώ και αρκετά χρόνια η έκδοση στην χώρα μας είναι από δύσκολο έως ακατόρθωτο! Για μένα, προς το παρόν, η μόνη λύση ήταν αυτή της αυτοέκδοσης. Και θα στο πρότεινα και σε σένα γιατί είναι κρίμα τα βιβλία να μένουν ξεχασμένα σε κάποιο συρτάρι! Σου εύχομαι κι εγώ το ίδιο! Ό,τι καλύτερο και γρήγορα να γίνει!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

